Mamma och Isac

Jag och Isac har snabbt kommit in i lyxen av att vara lediga :)

Förmiddagen ringde jag lite nödvändiga samtal och Isac byggde sin tågbana. Passade bra då det var mulet och trist ute.

Efter lunchen vilade vi middag tillsammans. Jag sov 30 min, härligt!! Isac tog en hel timme! När vi hade piggnat till så hade solen kommit fram. Vi tog tåget in till Eslöv. Gjorde lite ärenden och tog en sväng inom leksaksaffären. Handlade inget, Isac var så nöjd med att få titta på sakerna i affären. Duktig kille!

På väg hem blev det en stor mjukglass i väntan på tåget. Isac hade glass i hela ansiktet, chokladsås långt upp på näsan. Han fick många på tåget att le :)
Isac härmar gärna rösten i högtalarna på tåget. Så när han högt och tydligt upprepar så alla i tågvagnen kan höra; "nästa Stehag, nästa Stehag" så är där inte många som kan hålla sig för skratt.

Ännu en härlig mamma & Isac dag <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0