Vardag

Ja jag har inte så mycket att blogga om. Vi jobbar och står i. Trötta pga olika anledningar. Nytt jobb för Ola, graviditeten för mig och Isac tålde nog inte tidsomställningen. Han har varit trög startad på morgnarna.

Vi har som vanligt mys i soffan. Ikväll gjorde jag och Isac en skål med popcorn. Som han och jag kan kränga det! Min påg det!! Jag har alltid älskar popcorn och det gör Isac med. När han blir större får han ha en egen skål för vi kommer slås om dom annars haha.

Nu är det djurakuten på TV:n.
Jag älskar det programmet. Jag ropar hela tiden på mina pågar; "titta så gullig" eller "titta Isac en sån har mamma haft"!
Kaniner, marsvin, hamstrar, hundar, katter, råttor, sköldpaddor, nymfparakiter, ödlor ja min lista är lång och ingen någonsin glömd! Så roligt jag har haft det med alla djuren genom åren. De skänker en så mycket glädje.

Hoppas vår dotter får samma brinnande intresse för djur som mor sin. Det hade varit så roligt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0