Grattis Micke!

Det blev ett litet besök ut till svärfar i Smygehamn igår. Där blev vi bjudna på fika. Fick titta på lite gamla foton från när Ola och hans syskon var små och det var riktigt roligt. 
 
Tycker dock inte att jag kunde se Julia lik sin pappa som bebis. Men att hon är lik honom är ju ingen tvekan. Nu var ju Ola lite äldre på korten än vad Julia är nu så det kan ju ändra sig. Jag tycker inte alls att hon är lik mig iaf men det är kanske dags att jag går ut i förrådet och rotar fram mina gamla babyalbum. 
 
Mot kvällen mötte vi upp Tina, Linus och Albin, Micke, Tessan och Agneta. Tillsammans åt vi på ett matställe i Trelleborg för att fira Mickes födelsedag.
 
Fast klockan var mycket så var Julia så duktig. Satt fint i sin stol. Linus som är så glad för sin lilla kusin var framme och roade henne vid flera tillfällen. 
Alla frågade var Isac var. Linus och Albin var så säkra på att han skulle vara med. Vi får träffas igen snart en dag när Isac är hemma.
 
Ännu en lång sovmorgon idag. Galet att vi kan få sova så länge med en liten bebis. Men hon är en riktig kelgris. Vaknar, äter lite sen kan hon lätt somna om hos oss och sova lika länge som en tonåring.  Bara att njuta så länge det varar.
 
Jag




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0