Tar igen oss

Efter 3 dagars julfirande har vi mest stannat hemma och legat på soffan. 
Skönt har det varit och igår fick vi sett ett par avsnitt av vår favoritserie SOA.

Mannen har varit inne och jobbat idag. Det kan man väl säga att jag också har gjort. Jag har nämnligen storstädat här hemma. Ska bli gött att krypa ner i sängen sen för där har jag bäddat med det fina bäddsetet som jag fick av Ola och barnen i julklapp <3

En annan väldigt uppskattad julklapp från min gubbe var nya knoppar till alla köksluckor och lådor i köket. Det blev precis som jag trodde att det skulle bli, ett rejält lyft för köket. I januari ska där målas sen kan vi inte göra mycket mer med detta stället. Blir till att bara njuta av det så länge vi bor kvar här.

Älsklingen fick meddelat att vår nya soffa blir levererad till vår dörr på måndag förmiddag. Ahhh va vi längtar!

 Det är verkligen tomt här hemma utan Isac. Alla hans fina julklappar står och väntar på att bli använda och Julia undrar nog var storebror blir av. Hon är ju van vid att ha mig och Isac runt sig alltid. 

Isac vi tänker alltid på dig!! 

Här är en av få bilder som jag fastnade på denna julen. Fotot är taget av morfar på juldagen. Jag och min älskade son!! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0