Familjen Gustavsson

Det var inte mycket kvar av förmiddagen efter att familjen hade stigit upp och ätit frukost. Vi sov väldigt länge av någon anledning idag.

Vi har fått se solen idag, lyx :) Då passade vi på att klippa häcken för det var minst sagt dags igen.

När det var gjort körde killarna iväg och handlade. Jag och Julia passade på att städa undan lite här hemma.

Kl 16.00 knackade det på dörren och där ute stod hela familjen Gustavsson :)
Vi har grillat korv, druckit kaffe med muffins. Ungarna har lekt och busat. Tant Marlene fick kela med Julia undertiden som vi kockade och fick henne att somna fint vagnen lagom till vi skulle äta.

Efter maten satte vi oss allesammans inne på Isacs rum och byggde Isacs stora tågbana. Gissa om vår påg var lycklig :)

Både storebror och lillasyster har fått paket. Isac fick såpbubblor. Julia fick super fina kläder och en liten färgglad plastleksak som hon säkert kommer ha mycket roligt med. Vi tackar så mycket för allt fint!!

När våra vänner hade åkt hem landade familjen i soffan och såg allsång på Skansen.

Nu försöker pappa natta storebror och mamma försöker natta lillasyster. Efter andra gången amning på mindre än en timme trodde jag att det skulle knocka henne men nej, hon ligger med stora ögon och tittar på mig. Isac blev lite sur för att hon avbröt min tid inne hos honom. Jag hann läsa sagan för honom innan jag och Ola fick skifta unge.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0