Camilla dagen

Jag hade visst namnsdag idag. Fick en stor grattis kram av en kollega när jag steg innanför dörren på jobbet imorse och jag fattade ingenting haha.

Sen har gratulationerna trillat in under dagen med sms från alla håll. Att man kan bli så uppvaktad på en namnsdag :)
Tusen tack allesammans!

Yoda fick följa med och hämta Isac på dagis idag. Isac skrattade gott när han kom ut från dagis och såg Yoda sitta i hans vagn. Yoda bebis sa han :)

När vi kom hem väntade bebbs första år bok till min stora glädje i brevlådan. Sånt är så roligt att fylla i och så underbart fin den är!!

När Ola kom hem fick jag två namnsdagspresenter. En påse godis och en hår kliare. Sjukt skönt att bli kliad i håret med den. Och perfekt då jag och Ola har en deal att han ska kela mig i håret och på ryggen varje kväll under graviditeten. Han har gjort det så här långt och jag har börjat vänja mig vid det. Nu har han till och med ett litet redskap till hjälp :)
Hoppas det fortsätter även efter bebbs har tittat ut ;)

Tack älskling för presenterna!

Ikväll ska det mysas med Isac. En helg ifrån honom väntar och vi saknar honom redan. Lovar att på lördag morgon när jag har all möjlighet att ha sovmorgon så är jag uppe kl 7.00 och dricker kaffe, suck.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0