Bebbs

Igår kväll tog Ola in Isacs gamla spjälsäng och skruvade ihop den. Isac kände igen den :)

Inatt när Isac kom in till oss tog jag och Ola en djup suck. Vi hade lagt oss försent med tanke på att det var tillbaka till jobb idag. Vi vet också hur dåligt vi sover när vi måste trängas med Isac i sängen och jag med mitt ömma bäcken :S Ola la därför ner Isac i spjälsängen istället. Han log mot oss sen somnade han om med en gång. Så söt!! Kanske ingen bra idé, han får ju absolut inte vänja sig vid det så det var bara inatt.

Jag måste börja ta tag i att ta mig upp på natten och gå in med Isac till hans rum igen och natta om honom där. Får ju försöka bryta mönstret med att han kommer in till oss varje natt och vi alla sover dåligt!

Idag har jag sorterat bebbs kläder i hennes byrå. Gjort plats i garderoben där vi har våra lakan för att även få plats med hennes lakan. Slutligen så har jag bäddat och gjort fint i både vagnen och i spjälsängen. Ska slänga ett lakan över det så länge så det inte står och samlar damm. Fint blev det iaf! Älskade bebbs vi längtar efter dig.

Idag ska jag hämta Isac innan mellanmålet på dagis. Han ska följa med mig till barnmorskan i eftermiddag.

Solen skiner även idag och jag stålar med den. Feeling happy!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0