Lekdag med Tiddi

När Isac imorse fick reda på att han skulle få leka med Tiddi idag så bjöd han på ett glädjeskutt :)

Vi åkte in till Lund. Linda gjorde plättar med sylt, kanelbullar, köttbullar, saft och kaffe mm till oss som vi fikade på ute på lekplatsen. Planen från början var att vi skulle till ravinen men eftersom det inte var något kanon väder höll vi oss närmare hemmet. Linda var dessutom orolig över hur jag skulle klara av att klättra upp ur ravinen igen med min mage utan att behöva ringa efter brandkåren haha tack för den ;p

Barnen lekte och hade så roligt tillsammans. Kärt återseende. Tanterna har fått sitta på sina bänkar med kaffet i högsta hugg, fint!

Vi följde med Linda och Tiddi hem och barnen fikade på glass sen åkte jag och Isac hem igen. Tusen tack för allt idag!

Hemma igen så tittade solen fram.
Jag och Isac gick ut i trädgården.
Isac fick prova sina nya kritor ute på plattorna. Det tyckte han var roligt. Sen kom pappa hem och då startade vi grillen.

Familjen sitter nu bänkade i soffan och inväntar lets dance :)
Isac har fått bada och det behövdes. Sprungit barfota i sandlådor och gnidit maskrosor under sin näsa! Vid lekplatsen fanns tusentals maskrosor och Isac plockade nog alla han kunde hitta och tryckte näsan i dom. Det var inte det lättaste att få bort, helt gul under näsan haha :)

Trevlig helg!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0