Mys med Sandra, Gabriel och Linda

Fy attans vilken natt jag hade! Sov ingenting och ren tortyr smärta i mitt bäcken. Tålde nog inte min storstädning jag körde här hemma igår. Att man ska bli straffad för att man har varit duktig förstår jag inte ;p

Imorse efter frukosten gick jag och Isac bort till affären och handlade muffins till förmiddagsfikat. Vid 10.00 kom Sandra med sin bebis Gabriel samt Linda hit. Vi har suttit ute i trädgården hela dagen. Fikat och snackat i massor. För att inte tala om massa kel med bebisen.

Så roligt att se Isac ta hand om lilla Gabriel. Klappar, pussar och kramar, ger honom nappen när han är ledsen och delar med sig av sin snutte <3 kommer bli världens bästa storebror.

Sandra fick med sig våra extra husnycklar, Isacs bilstol och hans lilla resväska med sig hem. Familjen Björklund står ju som barnpassare till Isac när lillasyster föds. Tryggt och bra, han känner sig hemma hos dom och de känner även till dagis om han nu skulle vara där när det sker.
Ska meddela dagis i veckan vad som gäller med telefon nr osv.

Tack tjejer för idag!!

Vi fick inbjudan till Gabriels dop i Juli. Samma dag som Tinas 35 års fest.
Men nog ska vi hinna med både och. Dopet är kl 12.00 och 35 års kalaset kl 16.00. Den helgen har vi Isac också. Inte ofta man träffar all släkt på en och samma dag. Släkt från alla håll också, underbart! Blir en intensiv dag med mycket att hinna med. Två kids har vi då också men det är bara att tuta och köra :)

Älsklingen kom hem tidigt idag. Monterade upp den nya skylten på brevlådan. Stod Haraldsson/Andersson på den gamle och det stämmer ju inte längre. Fint blev det med katten Yatzy som motiv :)

Bägge pågarna har sen tvättat motorcykeln tillsammans ute på framsidan. Kul att leka med vatten och Isac försökte pricka pappa med vattenslangen :)

Ikväll ska vi grilla och fira att helgen är här.

Trevlig helg önskar familjen Haraldsson.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0