Julia 13 veckor

I fredags var jag och ungarna ute hela förmiddagen på lekplatsen. Sen blev Isac hämtad. Jag och Julia vilade på soffan hela eftermiddagen fram tills Ola kom hem. Då somnade jag och blev sen väckt med kvällsmaten färdig och serverad. Lyx!

Igår var vi och lämnade dopklänningen hos en sömmerska. Sen var vi på Nova och jag fick handlat lite nya tröjor mm till mig själv. Behövdes verkligen! Fick inte tillfälle att kolla på något till mig själv när vi var där sist med många olika viljor och behov samtidigt. 
Men igår var inte Isac med och Ola tog hand om Julia så jag kunde prova och titta runt i lugn och ro. Igen, lyx! :)

Efter Nova åkte vi till Ikea. Där blev det lite nya billiga krukor, ljus och ramar. Ett nytt nyckelskåp för det vi har är Sandras som hon ska få tillbaka. Det har hängt med mig sedan hon och jag separerade haha ;)

Jag fick äntligen köpt mitt växthus! Jag tog pengen som farmor skickade till mig när jag fyllde år så nu säger vi att den är från henne. Tack farmor <3 

Idag har vi slöat här hemma. Jag blev väckt av doften från nylagat kaffe. Älsklingen hade redan varit uppe en bra stund och gjort frukosten. Åter igen lyx! :) 

Isac är hemma igen och det är skönt! Han ligger och sover gott i din säng nu men han informerade oss innan han somnade att han kommer in till oss sen inatt haha.

Det har verkligen varit mammas helg denna helgen, synd att den är slut ;)
Tack för allt min älskade make!! 













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0