Vår i luften?

Njae det är nog på tok för tidigt men önska kan man väl?

Imorse efter att Isac hade blivit lämnad på dagis gick jag och Julia en uppfriskande promenad med Yoda. Om vi inte tänkte på snön som låg på sina ställen så kändes det nästan som vår. Det var vindstilla, himlen klarblå och fåglarna kvittrade. Underbart!!

Även om det var längesen jag jobbade så vandrar mina tankar dit titt som tätt. Har väl kommit ifrån det lite och saknar kanske inte det så som jag gjorde innan för nu har livet här hemma med barnen blivit min vardag. När jag gick ute imorse och njöt av det vackra vädret och min dotters nöjda leende mot mig kände jag ju verkligen inte att jag saknade jobbet :)
Men mina kollegor är och förblir min extra familj och jag vet att de finns kvar. Tiden går fort. Vips så springer jag där i korridorerna och svarar på larm igen, undrar över när jag var ledig sist? ;)

Imorgon har Isac studiedag precis som skolorna. På torsdag ska jag och Julia vara med på dagis hela förmiddagen. Isac har längtat efter det och vi tycker alla tre att det ska bli spännande. Julia tittar alltid med stora ögon på alla barnen när vi hämtar Isac på dagis.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0