Pernilla, Milton och Julia

Jag och mannen skrattade åt denna familjen igår när vi hade gått och lagt oss. Julia låg i sin säng, Isac hade precis vaknat och kommit in till oss och låg på sin madrass på golvet. Katten låg  hos oss i sängen. Bara Yoda som fattades men han låg ute i hallen och vaktade dörren som han alltid gör.

Det är inte lönt att vi flyttar till större boende. Vi kan byta ner oss till en etta istället. Alla ska ju ändå trängas i samma rum :) 

Min kära kollega Pernilla och hennes barn har varit på besök hos oss idag. Dom bor i Eslöv som ligger nära och bra. Hennes son är född samma år som Isac och hon är nu föräldrarledig med sin dotter Julia som är född ganska exakt en månad efter våran Julia.
Pojkarna fann varandra direkt och har lekt och busat i flera timmar.
Så roligt att de hälsade på!! 

I brevlådan låg ett vykort från Abu Dhabi från familjen Gustavsson. Det är inte varje dag man får vykort därifrån :) Jag är inte alls avundsjuk på all sol och bad!!! ;p

Nu är det snart sagoläsning för mig och sonen. Imorgon väntar dagis.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0