Flying love lantern.

Då är snart långledigheten över för denna gången! Vi har haft lyxen att ha pappa hemma i hela fyra dagar. 
 
Valborgsmässoafton blev lugn eftersom Isac inte mådde bra. Men när ungarna var nattade smög jag och mannen ut och tände vår flygande kärleks lantern. Så lite fick vi firat vår första bröllopsdag. 
 
Isac blev hämtad i torsdags. Jag, mannen och Julia åkte till Ikea och köpte lite nödvändigheter till huset. På vägen stannade vi inom Lund och lämnade lite babykläder som inte längre passar mina små troll. Nu är det snart någon annans tur att ha glädje av dom ♥
 
Fredagkväll hade vi Maria och Glenn på besök! Vi bjöd på tacos mm. Så roligt att ha dom här. 
 
Igår hade jag och dottern egentid. Vi höll oss hemma. Lekte och gick på långpromenad med Yoda. Ola var i Östra Grevie på moppe/motor träff av något slag :) 
 
Nu är mannen iväg med Julia. De ska hälsa på farfar i smygehamn. Jag väntar på en familj som ska komma och titta på vår åkbräda till barnvagnen. Isac åker inte på den längre eftersom han är stora killen nu. Vi jobbar aktivt här hemma nu med att göra oss av med allt som inte används så vi slipper bära på onödiga saker inför flytten sen.
 
I eftermiddag ska jag ta tåget in till Lund. Marlene har ett M&I party som hon har bjudit in till. Jag kommer inte beställa några barnkläder då jag tänkte lämna plånboken hemma men jag tackar inte nej till ett par timmar med vännerna och bli serverad fika :)
 
 
Ola med sin bror & morbror :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0