Apoteket <3

Jag har under ganska många år använt mineral makeup och inget annat. Huden mår bäst av att vara utan smink och det är inte ofta jag kladdar på mig något i ansiktet. De tillfällen jag gör det så vill jag använda det som är snällast mot huden och det är utan tvekan mineral makeup. Under årens gång har jag provat lite olika märken, vissa bättre än andra. Man måste vara noga med att läsa på vad innehållet i produkten är för inte alla är 100% mineraler. 
 
Idag använder jag mig av Idun Minerals som finns att köpa på apoteket. Den är utan tvekan den bästa jag har testat. Detta är ju alltid en smaksak då alla tycker olika om olika produkter. Jag tycker iaf att den är så bra så den är värd att nämna och göra lite reklam för ;) Det bästa är att den är lätt, man känner inte sig sminkad och det ser naturligt ut. Alla känner väl till uttrycket "less is more" och det är aldrig snyggt med en tung makeup till vardags. 
 
Utöver mineral foundation och mineral rouge så använder jag mig även av en mascara. Denna från apotekets märke Apolosophy.
 
Smink, schampo, balsam, duschtvål och hårinpackning, i mitt badrumsskåp finns bara produkter med innehåll från ett helt apoteks kunnande. 
 
Man ska vara rädd om sig!! 
 
 
Lavendel som doftar som himla gott!!
 
 Här tänder vi ibland doftljus om kvällarna eller om man vill mysa till det när man tar ett bad. 
 
IDUN ♥
 
 Mascara
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0