Jobb och sjöbo besök

Igår besökte jag mitt jobb tillsammans med dottern. Sonen var på dagis. Det blev kramkalas i vanlig ordning med alla kära kollegor. Julia var inte alls på humör utan visade bestämt att det va bara mamma som gällde.
Jag var uppe och pratade med chefen. Fick ordning på det sista på mitt schema och fick tillbaka min nyckel till huset. Papper blev underundertecknade ang att natttjänsten är på prov i sex månader. Det var ett krav jag ställde eftersom jag inte vet om jag kan hantera att ställa om dygnen med allt vad den innebär.
Skönt att ha detta gjort och jag är så taggad!
Hemma på eftermiddagen fick Julia lite feber antagligen pga tandsprickning för det var över tills morgonen där på. Efter frukosten imorse satte jag och ungarna kurs mot Sjöbo.
Isac var så lycklig över att han skulle få åka tåg och den stora gula bussen som han kallar regionbussarna :) Skåneexpressen tog oss fram till min farmor och där väntade god mat. Farmors mat är utan tvekan väldens bästa mat! Vi stannade i flera timmar. Pratade, åt, lekte, åt, busade och åt lite till haha.
Ikväll blev det en macka till kvällsmat för ingen av oss var hungriga efter dagen hos farmor :)
Vid 16.00 klev jag och barnen av bussen i Hörby.
Vi gick bort till mannens jobb och fick åka med honom hem. Resan hem blev kortare så.
Idag säger vi grattis till familjens huskatt som fyller 3 år!
Yatzy våra liv kretsar kring dig men vi älskar dig iaf ;)
Julia har parkerat på skåneexpressen :)
 
Happy på gula bussen!!
 
 
Busiga gammelfarmor :)
 
 
Grattis fina Yatzy. Idag fyller du tre år men det känns som det var igår som tomten kom med dig.
Du är så älskad. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0