Lediga tillsammans!

Eftersom jag arbetar i snitt varannan helg och Isac är iväg varannan helg, så värdesätter vi verkligen helgerna då vi är lediga tillsammans hela familjen. 
 
Denna helgen var en sådan och vi hade fredagsmys i vanlig ordning. Hela eftermiddagen hjälptes vi åt att veckostäda och det var en härlig känsla att krypa ner i renbäddade sängar med tanken på att vakna till en ledig helg. 
 
Lördagen spenderade vi på lekland i Malmö. Isacs önskan :) Det var fullt ös med barnen där inne och det var två lyckliga syskon som sprang runt och busade. Vi stannade i ett par timmar och lekte och fikade sen körde vi hem. Hemma på kvällen nattades Julia sen bänkade vi oss i soffan med kex och brieost för att se melodifestivalen. 
 
Igår var vi iväg i Hörby på 1 års kalas. Vi blev bjudna på god mat och barnen lekte med kompisarna i den stora lokalen. Gott om stora ytor för barnen att leka på och Isac var glad över att träffa Amanada.
 
Nu sitter jag här med mitt kaffe och laddar inför min första av två arbetsnätter som jag har framför mig. 
 
Lillans första hårlock ♥
 
 Bästa som finns, renbäddad säng och ledig morgon med familjen ♥
 
Kul på leklandet!!
 
Olivers 1 års kalas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0