Body art

Jag har haft ett par sköna lediga dagar efter helgens arbete.
 
Måndag morgon började bra då jag surfade rundor på nätet och fann en hundkoja för inomhusbruk. Jag har sett just denna på bilder tidigare och alltid undrat var folk har fått tag på den? Jag har letat och letat och nu var det nära att mannen fick ställa sig och snicka ihop en från scratch men nu slipper han det :) Jag hittade den och i helt överkomligt pris. Kontaktade direkt mannen på jobbet som gav godkänt till att beställa den med en gång. Wohoo nu väntar jag ivrigt på att posten ska höra av sig.
 
Samma förmiddag tog jag och Julia tåget in till Lund när Isac var i skolan. Vi besökte en av mina favoritbutiker som är tehuset. Där är så mysigt att gå inne och det luktar helt underbart. Jag köpte te som jag har tänkt ha på nätterna när jag jobbar. Kan inte dricka för mycket kaffe för det klarar inte magen och nu när hösten har kommit vill man gärna ha en varm kopp i handen och då får det bli te. Jag fick även köpt ett nytt doftljus från Voluspa. Deras ljus luktar ljuvligt och burkarna är så söta.
 
Igår var den stora dagen som jag länge har längtat efter! Dels för att mannen skaffade den golvlampan till vardagsrummet som jag länge har varit på jakt efter. Antingen har den varit slut i vit eller för dyr eller inte sett ut precis så som jag vill att den ska se ut men nu äntligen!!
 
Igår hade jag tid hos tatueraren. Jag önskade mig detta i födelsedagspresent av mannen och pappa.
Nu räckte mannens pengar så pappa slipper tanken på att han bidrog till en tatuering på sin dotter haha ;)
Jag har velat få gjort Julias namn sedan hon föddes. Jag har även haft önskan om att få gjort något som symboliserar min kärlek för djuren och framförallt de små vovvarna ♥ Igår blev det äntligen av!
 
Födelsedagskortet från mannen och barnen. Han är allt en liten poet min Ola ♥
 
 
Isacs namn och datum fylldes i för att den inte skulle se sliten ut tillsammans med det nya.
Julias namn och datum blev gjort samt fåglarna som går runt namnen.
Varför fåglar? Smarta och vackra djur, de håller ofta ihop hela livet, tanken på att man ska lära sina barn flyga så de en dag kan lämna boet.
 
Kommer alltid bära med mig båda barnen både på insidan och på utsidan ♥
 
 Min kärkek för djuren börjar gå över styr ;p
Kan inte leva ett liv utan djur och extra mycket kärlek till alla små vovvar! ♥
 
Prinsessan i sin nya klänning från Me&i. Hon har Sam i en ficka på magen ;)
 
 Tehuset ♥
 
 Måste bara visa vårt fina skåp! Ett fynd från Ullared då jag var där sist med kollegorna.
Påminner oss alltid om en av de bästa dagarna i våra liv ♥
 
Den nya golvlampan, love it!
 
Hundkojan som är beställd! Vilket litet slott för mina älsklingar.
Hoppas jag får hem den innan helgen! Sen ska den målas och pimpas, fun fun!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0