Snart ett år sedan!

Bloggen har verkligen ekat tomt detta året. Sist jag skrev ett inlägg här var i julas!
 
Det har varit ett ganska intensivt år då nästan all ledig tid har gått åt till att bygga ut huset.
Byggnaden är äntligen klar och vi har börjat få tillbaka vår normala vardag!
 
Här kommer bilder från årets bästa stunder! Allt med bygget kommer i ett eget inlägg!
 
Jag och mannen firade 6 år tillsammans.
Kvällen spenderades på Malmö Opera!
 
 Jag blev ägare till min första tik!! Får vi presentera familjens Selma!
 
 Mina tre pälsklingar!
 
Julia & Isac
 Påsken 2017!
 
Isac har tappat massor av tänder :)
 
 Isac har fyllt 8 år!
 
 8 år
 
 Det firades med kalas för kompisarna och sen släkten!
 
 Han hade en stor musik och dans uppvisning i Eslöv med skolan.
Mamma Mia! Vi var så stolta över Isac och alla de andra barnen. Så duktiga!
 
 Isac på sin skolavslutning, 1 klassen är avklarad!
 
Julia fyllde 4 år! 
 
 Hon hade också kalas för sina kompisar och gemensamt släktkalas med Isac.
 
Barnen fick bland så mycket annat en gungställning i födelsedagspresent som används flitigt!
 
De fick också en lite större pool som efter denna kalla regniga sommaren tyvärr inte har används mycket.
 
Vi umgicks med nära och kära under semestern. Här är vi hos min farmor!
 
Vi gick på Sjöbomarknad!
Familjen Nilsson var hos oss på grillkväll! 
 
Julia och morfar U. Där är barnen och vi titt som tätt året runt :)
 Picknic med vänner i stadsparken!
 
Lek på lekplatsen!
 
Kaj har bott hos oss till och från detta året då han har hjälpt oss med bygget!
Nu när det är klart känns det nästan tomt att han har flyttat ut ;)
 
 Vi övernattade hos min kusin och hennes familj i deras sommarstuga!
 
 Det var en trevlig kväll!
 
 Vacker svensk natur!
 
 Familjen Gustavsson kom och övernattade hos oss!
 
Jag var ute och åt med gamla tjejligan! Härlig stund med bara oss tjejer utan ungar och gubbar :)
 
Vi var bjudna på middag hem till morfar T och Marie!
 
Bröllop och födelsedagsfirande för våra kära vänner i byn.
 
Firade farfars 75 års dag!
 
Sommarutflykt med gamla ångloket i Brösarp, uppskattad utflykt för hela familjen!
 
Vi besökte Ystad djurpark och hade en fantastisk dag bland alla djuren!
 
Vi hade picknic med oss och grillade egen korv i djurparken.
 
Ett par nätter bodde vi på lalandia! I Danmark hade vi tur med vädret! Vi tog även färjan över till Tyskland.
 
Stugan!
 
Mannen och barnen studsar utanför badlandet :)
 
Vi var på bio och såg Dumma Mej 3
 
Barnen har lekt med kompisar, här springer Julia i skogen utanför oss tillsammans med sin bästis.
 
Här är Isacs bästa vän hemma hos oss och badar!
Isac första dagen i 2 klass!
 
Sam och Selma väntade tillökning. Husse snickrade en valplåda.
På ultraljudet hos veterinären fick vi reda på att där var 4 valpar i magen.
Mannen har även ordnat en kennelhemsida till mig när jag fyllde år.
selmassaga.se
 
Natten till den 14/10 föddes fyra små pojkar och jag blev "mormor" :)
Jag fick åka taxiresa hem mitt i natten från arbetet och hann precis i tid att se två av valparna födas.
Vilket mirakel!!
 
Hela den fina familjen! Två stolta föräldrar!
Min stora dröm har gått i uppfyllelse!!
 
För barnen har det varit en häftig upplevelse och de har verkligen varit delaktiga i allting.
 
Julia med sina två favoriter, Emil och Skorpan!
 
Emil har varit min favorit hela tiden. Han är lillebror då han var sist ut av alla valparna.  
Han är så vacker och kommer få stanna hos oss.
Jag hoppas att han växer upp och blir ett fint tillskott till framtida planer för min kennel.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0