BVC kontroll

Idag har mamma varit med mig på BVC. Det var dags att vägas och mätas. Nu väger jag 8860g och är 72cm lång. Läkaren var skojig och gav mig klossar som jag stolt bevisade att jag kunde banka mot varandra.
Det var visst ett litet test. Han lyssnade på mina lungor och på mitt hjärta. Allt såg bra ut och jag utvecklas precis som en gosse i min ålder ska göra.

Det har varit underbart väder idag. Jag och mamma gick en lång runda med hundarna som också blev jätte glada över att solen sken.

Jag fick faktiskt följa med mamma till frissan. Hon var i akut behov ut av klippa luggen sin. Hon ser så dåligt att mina blöjor hamnar bak och fram. Hos frissan satt där en rolig farbror som jag kunde prata med tills mamma var färdig. Farbron undrade om jag var där för att få min första klippning men när jag tog av mig mössan så förstod han att det inte var fallet=D Inte mycket på mitt huvud att klippa.

Morfar och morbror som har varit i Italien på motorcross tävling har köpt ett fint gosedjur till mig med sig hem.
Den blev jag mycket glad för...*tack*


glitter-graphics.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0