Å Milla Å Milla Å Milla =)

Igår åt jag frukost tre gånger. En gång när jag steg upp, en gång när Sandra kom in om på sin rast och ytterligare än gång till när Linda och Tiddi kom förbi med bullar.

Jag och Tiddi hade roligt som vanligt. Vi drog fram ALLA mina leksaker. 

På eftermiddagen fick jag följa med mamma till hennes jobb. Hon skulle titta lite på sitt schema. 
Mammas chef har inte sett mig på länge, hon tyckte att jag hade blivit jätte stor...och jätte lik mamma;)

När vi kom hem gjorde mamma kvällsmat som vanligt, jag badade efter maten sen slocknade jag med en gång. Inte vilat ngt på hela dagen mer än 5 min i vagnen på vägen hem. 

Marlene kom precis när jag hade somnat, attans också! Mamma och Marlene tittade på Lilla Sjöjungfrun och jag vaknade inte ens när de sjöng till "Havet är djupt" =)

Idag ska Maria komma förbi och busa lite med mig, har knappt hunnit prata med henne ngt sen hon kom hem från Bulgarien. Jag måste ju visa henne att jag kan gå!


Ganska lång när jag sträcker på mig=)

Här är en video på Tiddi när hon sjunger "Å Milla Å Milla" och jag tycker att detta är jätte roligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0