Barnvakt

Igår var jag väldigt mammig. Jag klängde på henne hela dagen. Trots detta fick mamma tvättat hela vår soffa och lite annat. Dammat, dammsugat, torkat golven och städat i lådorna i köket. Dessutom hjälpte jag henne att göra slingor i håret=) Nu är hon nästan lika ljus på huvudet som jag!

På kvällen kom tant Linda hem till oss för att passa mig. Mamma skulle gå på bio. Jag som alltid sover så gott vid 18.30 ville verkligen inte sova. Inte när jag hörde att roliga tant Linda var utanför sovrummet. Jag fick komma upp en liten stund och hälsa på Linda. 

När mamma åkte 20.30 sov jag fortfarande inte. Skrek ilsket från min säng. Tur att Linda har bebisvana=) Jag somnade kort efter att mamma hade gått. Linda kelade mig på pannan och sen slocknade jag. Tant Linda hade det riktigt mysigt med tjejfilm och popcorn tills mamma kom hem igen. 

Tack Linda för barnpassningen ♥

Idag är det mys med mamma hela dagen...imorgon också fram till 17.00. Då kommer pappa och hämtar mig. Ska sova över hos honom till lördag.

Här kommer lite bilder från igår...


Ett stort och ett litet ljushuvud=)





Linda och jag


Törstiga


Ser ni min fina framtand?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0