Mamma är gammal!

Mamma fyllde 26 år igår. Hon tycker inte alls om att fylla år, tur för henne att jag inte kan ordet grattis än=)

I fredags hämtade pappa mig, han lämnade mig hos mamma igen lördag eftermiddag. På fredagkvällen hade mamma tjejkväll. De var 7 tjejer här hemma och kacklade. Tur att man slapp höra på det! Alla kom med presenter till mamma så det blev ju mer ett firande en helt vanlig tjejkväll.

Igår när hon fyllde år så hade vi bara mys pys hela dagen! Linda och Tindra kom förbi och lekte.
Morfar kom förbi med en blommor och presenter från släkten. Snällt att mamma fick vara ifred som hon bad om, även om telefonen ringde HELA dagen =)

Mitt inskolningsdatum till förskolan är framskjutet till den 7:e September. Mamma börjar jobba den 15:e september istället för den 1:e som det var sagt tidigare. Inte gör det oss ngt..nu får jag och mamma mer tid tillsammans. 

Vet ni vad allesammans? Igår när Linda och Tindra var här så gick jag 7 steg helt själv!! Det ni!!!!!! 


Alla tjejerna! (OBS..mamma är yngst på bilden..haha)


Hemkomsten i lördags =)




Hallo! Jag lånar Isacs blogg för att tacka er alla för alla gratulationer!!! 
/Camilla ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0