Nästan ett helt dygn med Marlene

Marlene sov över hos oss söndag till måndag. Jätte mysigt att stiga upp och äta fukost tillsammans. Hon är min bästa tant Marlene. Jag är så glad för att leka med med henne. Massor med kramar har jag gett henne!

På förmiddagen tog vi vagnen och gick hem till henne. Hemma hos Marlene lekte jag med min nya leksak. Egen mobil telefon och bilnycklar. När mobilen plingar tar jag den till örat precis som jag har sett att mamma gör med sin. Marlenes två katter var jag mycket glad och nyfiken på. De var inte lika glada för mig. Har fått ett rivmärke på armen av katten Urban =/ 

Marlene lagade lunch till oss och vi var ute och lekte. Jätte rolig gunga som vi alla tre kunde sitta på. Jag vilade middag i Marlenes säng och sen tog jag och mamma bussen hem i ösregn. Marlene fick jobb här i Sverige igen vilket innebär inget mer Norge för henne! Vi är så glada över att få behålla henne här hemma.

När vi kom hem åt vi kvällsmat. Jag satt i badet när Linda kom på besök. Hon badade mig och satte på mig pyjamas undertiden mamma diskade och städade undan. Somnade gott gjorde jag. Henke kom också på besök men då hade jag somnat. Inte blev jag störd av att de satt och pratade till ganska sent.




Matchande mor och son =)


Jag fick ställa upp för mammas skull=) Randigt gillar hon;)


Egna nycklar och telefon!


Många som ringer!



Marlene det är till dig!


Jag och Marlene åker rutschkana!


Ännu mer lek..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0