Sandra 23 år!

Igårkväll firade vi Sandras födelsedag hemma hos Eva, Sven och Maria. Det var Eva, Sven, Maria, Sandra, Johan, mamma och jag. Vi blev bjudna på en massa gott. Jag åt själv, mycket hamnade på golvet. Jag skulle hjälpa Eva vispa grädden men jag blev så rädd för vispen så det gick inte.

Trevligt hade vi. Klockan blev mer än vad jag är van vid att stanna uppe till. Jag slockande med en gång när jag kom hem. Fick hoppa över badet. Det hade varit en lång dag. Först Nova hela förmiddagen med Marlene och mamma sen kalas på kvällen. Massor med mat i magen också. Inte konstigt att jag slocknade med en gång och tog sovmorgon idag.

Hoppas du är nöjd med din födelsedag Sandra!! We love you!

Tack för god mat och en trevlig kväll!


Min egna fåtölj..den hade Sandra köpt till mig samma dag som vi var på Ullared..♥


Här vispar vi grädde =)


Sandra och Maria


Födelsedagsgrisen och jag


Min nya mugg...har valt den helt själv ;)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0