Välkommen hem Sandra och Maria

I söndags kom Sandra hem från Bulgarien! Solbränd och grann. Hon hade Maria med sig upp snabbt en sväng och det blev en stor gruppkram!! Sandra och Maria hade saknat mig jätte mycket...mig mer än mamma haha!!
Sandra passade mig en stund när mamma sprang ner med morfar för att se hur man skulle sätta på min cykel barnstol på hennes cykel. Det var en födelsedagspresent från familjen Ahlgren till mamma.
När mamma kom upp igen och vi skulle äta kvällsmat så ville jag inte ha min mat. Mamma förstod ingenting, jag äter ju alltid min kvällsmat! Jo då hade ju snälla Sandra matat mig med sina mackor så inte var ju jag hungrig=)
Skönt att ha er hemma igen!!

Igår kom Marlene hem till oss redan på morgonen. Hon hade med sig bagels och diverse goda pålägg.

Vi tog tåget in till Malmö och gjorde ett ärende. Det regnade så mycket så mamma och Marlene ville hem ganska snabbt igen. Jag hade det hur bra som helst under regnskyddet i vagnen. Vi stannade på vägen hem och tog åt varsin korv. Jag fick också smaka! Mamma fick absolut inte köra vagnen, det skulle tant Marlene göra!

Nä vi kom hem igen så frös mamma och Marlene, men efter att ha bytt om till torra kläder och druckit kaffe med gräddbullar så mådde de ganska bra igen.
Jag lekte med tant Marlene hela eftermiddagen tills jag slocknade på kvällen sen. Hon fick till och med äran att ta på mig pyjamasen!

Jag somnade ganska fort. trots att jag kunde höra mamma och Marlene sjunga med till allsången på skansen=)


Mamma håller mig sällskap på golvet.



Jag och lektanten Marlene!


Denna låten får mamma att tänka på dagen då jag kom till världen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0