En dag med våra vänner

Idag var mamma ledig från jobbet. Vi promenerade tillsammans med Linda, Tindra och Maria till Källbybadet. Där mötte vi upp Malin och Max. Vi hann inte mer än att packa upp picnickorgen så började det ösregna. Vi sprang in och tog skydd. Jag var snus torr i vagnen men mamma frös jätte mycket. Regnet gick snabbt över och solen visade sig igen. Vi badade, gungade och lekte.

När vi alla var nöjda promenerade vi hem till oss. Sandra var också hemma så det var fullt hus! 
Vi fikade och lekte lite till innan våra vänner gick hem.

Tack för en trevlig dag!

Imorgon hämtar morfar mig. Mamma ska jobba hela helgen. Jag ska bo hos familjen Ahlgren hela helgen. Träffar inte mamma för än på måndag igen. Hur ska mamma klara det?


Jag klänger på mamma som vanligt=) ♥


Klänger lite till;), (det är inte jag som har gett mamma ett blåmärke. Det fick hon på jobbet!)


och lite till...ok jag är väl mammig!



Tar skydd från regnet




Ute och går med Maria


Här gungas det


Det tycker jag är roligt!


Badar med Linda


Ett trött gäng hemma hos oss


Leker med Tiddi


Min morbror tävlar i motorcross...jag vill så klart vara lika tuff som morbror Daniel;)

♥ 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0