Firandet fortsätter

I torsdags packade mamma ner mig i vagnen och tillsammans promenerade vi ner till stan. Vid Grand Hotel mötte vi upp mammas goda vän Malin. Vi tre gick en runda på stan innan vi satte oss på stortorgets uteservering och åt lunch. Jag vägrade att äta min mat, ville hellre ha mammas pommes. Inte för än jag såg att alla pommes på tallriken var slut så åt jag min egen mat=) Malin hade två paket med sig till mig. Ett med kläder i som mamma så klart blev jätte glad för. I det andra paketet fanns en liten lastbil med mitt namn på, stavat med C och allt!!!
Tack Malin, Mikael och Max för presenterna!

I fredags hämtade pappa mig efter jobbet. Vi åkte hem till min faster hus. De var bortresta över helgen.
Pappa och jag badade i deras utomhus jacuzzi. Det var lite läskigt men efter tag var det riktigt roligt.

På lördagen körde pappa hem mig till mamma igen. Fick kramas med henne i ca en halvtimme, vila en halvtimme sen kom morfar och hämtade mig. Hemma hos familjen Ahlgren firade vi min födelsedag. Jag fick en jätte fin cykel, nya skor och en mycket god tårta! Sen har jag suttit på en häst för första gången. Inte ensam utan tillsammans med min moster. Hos mormor och morfar stannade jag till söndag eftermiddag.
Tack mormor, morfar, Jessie och Daniel för en trevlig helg hos er och tack för alla presenter!!

När jag kom hem till mamma igen så ville mamma kramas, Sandra och Maria ville kramas och även pappa var där och ville kramas. Jag har haft jätte roligt och har inte haft tid att tänka på mamma, pappa men lite hade jag nog saknat dom i alla fall;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0