Kellbybadet

Igår åkte mamma, jag, Sandra, Maria, Malin och Max till Kellbybadet. Där var jätte mycket folk men vi lyckades få en bra plats i skuggan. Vi små tål ju inte så mycket sol. Sandra gnuggade in mig i solkräm innan vi åkte så mamma kunde packa i lugn och ro utan att glömma mina små badbyxor=)

Vattnet var ganska kallt så jag gjorde många grimaser. Det tyckte även mamma som pep till när hon skulle doppa sig. Men efter ett tag i vattnet blev det riktigt skönt. Jag fick badat med hela gänget som var med. Snälla tant Sandra och Maria passade mig lite då och då så mamma kunde få lite sol på sig.

Jag och Max lekte fint på filten. Kex åt vi i massor. Mammas faster Eva hade gjort mat med till oss och där fanns smörgåsar även till mig. Jag var tyvärr mer intresserad ut av kexen. Men tack ändå;) På vägen ut sen fick jag smaka på Sandras glass. I bilen på vägen hem somnade jag och sov ända till det var dags att stiga upp imorse. Tänk vad bad och frisk luft kan få en trött. Jag var uppe vid 20.00 och åt gröt men somnade om igen.

Bilden längst ner är på mig där jag smygtar godis *trodde jag* ur Sandras godispåse=)






Karamellkungen Isac




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0