Veckan som gått

Mammas vän Marlene kom på besök en kväll. Sista gången vi fick träffa henne innan hon åkte iväg till Norge för att jobba. Jag fick en försenad födelsedags present utav henne. Ett pussel!! *Tack tant Marlene*.

Förra helgen flyttade jag, mamma och Sandra in i vårt nya hem. Det tog 2 "arbetsdagar" så var allt på plats. Tack vare hjälp från familj och vänner! Från fredag till lördag sov jag över hos mormor och morfar så mamma kunde få händerna fria till packningen. Jag fick följa med morfar och handla, där skötte jag scannern till varorna!

Vi trivs redan som fisken i vattnet. Sovit gott alla nätter har vi. Området runt omkring kunde inte varit bättre för mig och min bästa vän Yoda. Lekplatser och grönområden så långt ögat kan nå. Nära till min goda vän Tindra där vi har varit och lekt två gånger denna veckan.

Tindra har matat mig med isglass och vi har lekt med hennes rosa dammsugare. Jag tyckte så mycket om den så när mamma tyckte att det var dags att åka hem så blev jag såååå ilsken. Igår fick jag faktiskt en egen, en gul och inte en rosa..där var faktiskt en bild på en pojke på kartongen!!!

Vi har även hunnit med en tur till sjöbo. Den dagen var jag inte alls mig själv. Jag hade så ont i mitt tandkött där en tand är på väg upp så jag varken ville äta, sova eller vara glad. Jag tror gammelfarfar fick ont i öronen efter allt mitt skrikande.

Pappa har jag så klart också träffat och vi har alltid roligt. Vi hade varit nere i stadsparken och där fick jag lingondricka som jag tyckte mycket om!

En dag åkte vi till Zoo giganten. Där fick jag klappa getterna och kaninerna samt titta på alla färgglada fiskar!


Undrar vad Gorgon och Joey vill?


Jag kan själv=)


Hjälper morfar att handla


Leker med gammelfarmors slevar.


Jag och Marlene


Nu kan jag hjälpa mamma att städa.


Mamma och jag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0