En kväll med Björklunds

Igår hämtade mamma mig hos tant Linda strax efter 08.00. Jag hade sovit gott hela natten och både jag och Tiddi vaknade vid 07.00. Jag och mamma hade ett par timmar tillsammans sen innan hon skulle lämna mig på dagis vid 11.00. Innan mamma cyklade till jobbet sen så fikade hon med Malin och hennes lilla Matilda. Mamma tyckte det var så mysigt att se den lilla bebisen på endast 7 veckor. Hon minns hur underbart det var när jag var lika liten.

Igår hämtade Maria och Eva mig på dagis. Det gick hur bra som helst. Vi gick hem till oss och på vägen så smet jag in i affären hihi. Jag fick hjälpa till att koka pasta. Sven kom också och åt kvällsmat med oss. När vi alla hade ätit åkte Eva och Sven hem. Maria badade mig och nattade mig. Mamma kom hem vid 21.30 och då satt Maria och tittade på TV. Både jag och mamma vill tacka igår!!

Idag hämtade mamma mig på dagis. Vi har ätit kvällsmat tillsammans. Badat och läst sagor. Nu sover jag gott!
Nu är det inte fler jobb kvällar denna veckan. Men jag ska skolas in på röda stugan denna veckan. Nästa tisdag när mamma jobbar kväll igen så ska jag för första gången lämnas på röda stugan. Det kommer gå hur bra som helst!

Trevlig kväll alla nära!


Lilla Matilda


Jag och Eva har följe hem från dagis


Eva och jag


Jag i affären =)


Jag lagar kvällsmat


Mys med mamma ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0