Så älskad från första stund!

I torsdags hade mamma ett viktigt ärende direkt efter jobbet. Sandra kom och hämtade mig på dagis. Tillsammans gick vi till affären och handlade lite fika. Mamma dök upp ganska fort. Vi fick träffat Sandra en stund. Fikade, lekte och pratade. Tack för hjälpen Sandra!

fredagen hämtade pappa mig på dagis. Jag sov över hos honom till igår. Jag har sovit hos pappa när mamma har jobbat kväll och det har fungerat jätte bra.

På fredagkvällen hade mamma bjudit in några vänner. Marlene, Maria, Linda, Henke, Mattias och Andy var här. De tittade på idol och gick sen ut och dansade. Mamma behövde verkligen lite egen tid. Men hon ringde efter mig så fort hon hade vaknat på lördagen och frågade när hon fick hem mig. Så länge klarar hon sig utan mig =)

När jag kom hem igår gick jag och mamma ut i det fina vädret. Det var ganska kallt ute men vi hade rätt kläder på oss. Yoda var så klart också med. Mamma satte upp min sänghimmel. Hon hittade den nere i förrådet när hon var där för att ta fram min vagn. Ett halvår till kan jag ha min bebis sänghimmel tycker mamma, sen börjar den bli lite mesig. Men visst det är mysigt att sova i tält=)

Igårkväll när jag hade somnat kom Marlene över. Hon blev jätte besviken att hon inte hann träffa mig!
Mamma och Marlene tittade på film.

Idag ska vi till Nova en sväng och se om vi hittar en TV kabel. Mamma har ju sån lyx att hon har en TV i sovrummet. Marlene följer med. Sen ska vi träffa Maria och Mattias en stund. Ikväll blir det tvätt!

Ny vecka snart igen. Får se, kanske blir den kort. Mamma har ansökt om semester nästa fredag.
LKF som vi hyr vår lägenhet av ska byta lås i lägenheten och vill att vi ska vara hemma hela dagen.


Marlene, Mamma, Henke och Maria


Här gungas det


Gullunge!


Jag är ute och går med Yoda!


Härlig dag!


Kelsjuka


Text på min byrå...


....och en på min bokhylla.


En liten påminnelse i köket =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0