Bye bye Sandra

Idag flyttade min tant Sandra ut. Mammas underbara kusin. Vi visste ju att denna dagen skulle komma snart. Hon är aldrig hemma och vi är vana vid att bara se henne hemma ibland och se hennes sovrumsdörr är stängd.

Vi kommer se henne lika ofta fortfarande. Hon har sin nyckel kvar!

Jag kommer få eget rum så fort hon har hämtat alla sina saker. Mycket tog hon ikväll när jag låg och sov. Mamma började gråta. Även om hon vet att allt kommer vara som vanligt så blev det lite känslosamt med minnen mm.

Nu kommer mamma kunna gå in i sitt sovrum utan att väcka mig. Jag kommer ha plats till fler leksaker och mitt gamla bollhav=)

Tack Sandra för allt du har ställt upp med under tuffa månader i vårt liv! We love u! ♥ 

 
Sandra och Maria packar Sandras saker.



Nu är det bara jag, mamma & Yoda i criben på Örnvägen =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0