Duktig gosse!

Min första dag utan mamma på dagis gick jätte bra. Jag och fröknarna vinkade adjö till mamma genom fönstret. Jag blev inte ett dugg ledsen. Jag fick inviga mitt nya regnställ då vi lekte ute hela förmiddagen trots att det regnade. Mamma tycker att det är jätte bra att vi är ute varje dag..då håller vi oss friska!

Ätit bra hade jag gjort och när mamma kom och hämtade mig hade jag precis vaknat från min vila med de andra barnen. Hade varit glad precis hela dagen. Skönt att allt har gått så bra. Personalen tycker att jag är en glad, trygg och duktig liten gosse! Mamma blev så stolt när hon fick höra det!

Mamma tyckte att det var lite jobbigt att lämna mig. Tur att Linda kom hem till oss efter att hon hade lämnat Tiddi på dagis. Hon höll mamma sällskap tills det var dags att hämta mig vid 13.30. Fick hon annat att tänka på=)

Igårkväll fick jag vara uppe lite längre. Jag busade tills jag stupade i min säng! Mamma, Sandra, Marlene och Linda tittade på idol på hög volym men inte störde varken det eller deras kackel mig!

Helgen tar vi som den kommer. Jag ska hjälpa mamma nere i tvättstugan idag. Sen ska vi även åka och stor handla inför veckan som kommer. Skönt att ha det gjort sen då det är långa dagar på jobb och dagis för oss båda.

Trevlig helg alla nära och kära!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0