Linda passa Isac

Idag under eftermiddagen har jag varit hemma hos Linda och Tiddi. Mamma skulle på ett ärende där jag inte kunde följa med. När hon kom tillbaka för att hämta mig möttes hon av en trött son och en lika trött Tiddi.
Vi hade lekt och busat i 2 timmar. Även tant Linda var trött. Det blev en kopp kaffe och jag fick kramas lite med Andreas som precis hade kommt hem från jobb, innan vi gick hem. 

Väl hemma orkade jag inte mycket mer än att äta kvällsmat och bada. Sen slockande jag med en gång som jag landade på kudden.

Tack för idag Linda, Andreas och Tiddi!

Imorgon är det dags! Jag ska skolas in på mitt "dag" dagis..Måsens förskola! Jag tycker att det ska bli jätte roligt men mammas hjärta svider lite. Hon fixar det, det är jag säker på ;)


Extra roligt med skum i badet!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0