Vi har alltid att göra =)

I torsdags var mamma ledig från jobbet. Vi hälsade på hos Linda och Tiddi. Där var även Lina och hennes Elly. Jag lekte jätte fint med mina tjejkompisar=) Ställde till och med upp att leka med dockor!
Vi var även ute i det fina vädret. Jätte rolig lekplats där nog mamma hade roligast av oss alla. Tittade lite konstigt på henne när hon hängde upp och ner på en av klätterställningarna!

Fredagen fick jag fritt från dagis. Mamma lämnade mig istället hos Linda innan hon skulle till jobb.
Hon passade mig hela dagen. På kvällen gick vi hem till mig, Linda har ju egen nyckel hem till oss eftersom hon ofta hjälper till. Vi åt kvällsmat sen nattade Linda mig utan problem.

Mamma kom hem vid 21.15, då sov jag gott. Hon, Linda, Marlene och Maria satt och pratade. Mamma hjälpte Linda att färga hennes hår. De gjorde ansiktmasker mm, vilken tur jag sov så jag slapp det tjejlarvet. Linda sov över hos oss.

Imorse gick jag och mamma upp tidigt. Morfar kom och hämtade oss vid 07.30. Vi åkte direkt till sjöbo och handlade bullar på vägen. Vi var sen hela förmiddagen hos gammel farmor och farfar. Stannade så vi hann äta lunch. Jag var så trött då så jag faktiskt somnade i min stol, hängandes över mammas arm. Det har aldrig hänt förr!!

På eftermiddagen vilade jag och mamma upp oss. Vid fem tiden mötte vi upp Linda, Marlene, Markus och Linn för att bege oss till Mattias 30 års fest. Där var en massa barn att leka med! Jag fick smaka både smörgåstårta och varm korv. Chips och annat gott fick jag också. Pyjamasen hade jag på mig redan när vi kom dit eftersom mamma trodde att jag skulle sova. Men ICKE!! Tänk om man missar något roligt liksom!! Tur att jag är så gullig för alla ville kramas och kela med mig;)

När jag väl hade somnat i vagnen så orkade inte mamma längre. Vi gick hem!! Nu sover jag gott i min säng och snart sover nog mamma också.

Tack Linda för att du tog hand om mig så fint. Tack till morfar, gammel farmor & farfar för en trevlig lördags förmiddag. Tack till Mattias och Maria för en trevlig fest!!!

Det har varit en hektisk vecka. Mamma känner inte riktigt att hon har hunnit med allt hon hade önskat hinna med. Men roligt har vi haft det ;)


Lek med Tiddi och Elly


Vad äter ni för gott? Jag vill också ha!!


Jag och morfars vovve Harton leker hemma hos gammel farmor & farfar.


Får låna gammel farmors slevar..


Leker med gammel farmors slevar =)


Morfar och gammel farfar är upptagna med datorn så jag passar på att röra allt sånt jag inte får röra=)


Sussar gott på gammel farmors säng.

Bilder från 30 års festen kommer kanske sen. Det var Linda som fick äran att fota den kvällen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0