Lussebullar och pepparkakor a là Björklunds =D











Mamma glömde ju helt bort att nämna en viktig händelse i förra inlägget, hon är ju helt snurrig i bollen...skönt när jag själv kan skriva sen så det blir rätt ;p

Mamma var på julfest med jobbet i torsdags ja. Och det stämmer att pappa Ola fick hämta mig men inte på dagis. Utan han fick hämta mig hemma hos familjen Björklund.

Sandra kom och hämtade mig på dagis när jag hade vilat middag där. Sen körde hon och jag hem till Eva.
Där bakade vi lussebullar och pepparkakor. Jag fick göra min egna. Andra året i rad vi gör det. Så nu har jag och Eva bestämt att det ska bli en årlig tradition så länge som jag tycker att det är roligt =D

Pappa Ola kom dit när han hade slutat jobb. Han stannade och åt kvällsmat tillsammans med mig hemma hos familjen Björklund.

Tack snälla ni för en trevlig eftermiddag!! ♥
 


Jag på Evas axlar =D


Mina egna pepparkakor och lussebullar!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0