Äntligen lek med Tiddi!!!!

Denna veckan har vardagen rullat på som vanligt med jobb och dagis. Jag har extra kul på dagis just nu.
Min kompis William som annars går på en annan avdelning på mitt dagis eftersom han är lite äldre än mig, får jag leka med hela dagarna nu. På vårt vanliga dagis ses vi bara på morgonen när dagis öppnar och sen ibland ute på gården. Nu över sommaren är vi på ett annat dagis och alla åldrarna blandas. Vi leker hela dagarna långa tillsammans. William är oftast på plats innan jag kommer...då springer han alltid till mig, ropar ISAC och så kramas vi =) Mamma kan alltid gå till jobb med ett gott samvete.

I tisdags blev jag hämtad tidigare på dagis. Det var inte vem som helst som kom och hämtade mig.
Det var Linda, Andreas och Tiddi!! Jag blev så paff när jag såg alla tre stå där =) Men gisses vad jag blev glad över att träffa Tindra. Har ju inte sett henne på ett tag nu när de har varit utomlands. Jag har frågat efter henne varje dag efter dagis.

Jag och Tiddi busade hela eftermiddagen. Mamma och Ola kom sen när de hade slutat jobbet. Tillsammans gick vi ner till Markus och Emmas gård. Där grillade vi tillsammans med dom och deras barn och även Mattias och Maria.
Mamma glömde så klart kameran hemma =(

I torsdags hämtade pappa mig. Det har variit hans helg nu. 

Mamma och Ola var på middag hemma hos tant Marlene och Jonas i tordagskväll. De hade jätte trevligt där.
Synd att inte jag var med. Marlene har ju två KATTER!!!!!!!!! Men Marlene bad mamma hälsa mig att jag fick komma och leka med hennes katter precis när jag vill. Och det snart för hon saknar mig! Och jag henne ;)

Mamma och Ola har sovit över hos Olas syster i Trelleborg lördag till söndag. De har varit på grisfest där.
De hade mycket skoj med lekar och god mat. Snipp snapp slut så var denna helgen slut =D

Nu vill vi att Isac ska komma hem!!!



 


En gammal bild från arkivet =) Jag och mamma ♥ familjen Rohman/Nilsson!!


Mamma, Olas syster Tina och Ola på grisfesten.


Mamma och Ola ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0