Full rulle men trots det mys helg delux =)



I fredags när jag vaknade upp hos pappa mådde jag inte så bra. Hade hosta, snuva och lite feber. Dessutom sovit oroligt halva natten. Pappa höll mig hemma från dagis. Så när mamma hade slutat jobb för dagen så cyklade hon och hämtade mig hos pappa, Jag hade redan börjat må lite bättre då.

Mamma har inte behövt ge mig någon alvedon och hostan har bara spökat på kvällen när jag har gått och lagt mig och på morgonen. Har fått hostmedicin vid läggdags och sovit gott på det.

Fredagkväll åt vi som vanligt kvällsmat. Ola lagade min bil som inte har gått att styra på väldigt länge.
Sen hade vi soffläge resten ut av kvällen.

Lördagen började med en sväng till kävlinge. Vi hälsade på hos morfar och Jeanette. Vi stannade bara en kort stund eftersom vi skulle iväg och handla mat. Men jag hann leka med min låda med leksaker och klappa den stora vovven Harton.

Handla mat fick vi gjort. Jag ville själv bära mitt paket blöjor från bilen upp till lägenheten. Det tog sin lilla tid =)
När vi kom hem började Ola laga mat. Men jag var så trött så jag sov förbi middagen. Men åt sen när jag hade vaknat.

När jag vaknade från min vila så var farbror Benke på besök. Längesen jag såg honom.

På kvällen kom Olas vänner Kim och Glenn. De hade köpt med sig en bamsetidning till mig som jag blev jätteglad för. Jag fick vara med en stund och titta på film och äta gottis. Ville inte riktigt gå och lägga mig, Kim och Glenn var så roliga. Men somnade gjorde jag.

Idag har jag, mamma och Ola varit på nova en sväng. Sen åkte vi till skattkammarön. Där fick jag springa av mig en timmes tid innan vi satte oss i bilen igen och åkte till Östra Grevie. Där blev vid bjudna på en kopp kaffe hos Therese, Micke och Nathalie. Jag fick glass!!!!! Första gången jag träffade dom. Var lite blyg i början och satt mest tyst i Olas knä. Men sen släppte det och jag lekte med deras hundar och skojade med alla.

Ikväll har vi grillat. Jag satt mest och lekte med maten men mamma och Ola tyckte att det var jättegott.
Nu sussar jag sött och laddar batterierna inför dagis imorgon.  




Häfftig frissa efter kvällsbadet =)


Min bil är inlämnad på verkstad och Ola servar den =)


Ola med sin leksak och jag med min =)


Mys!! ♥


Måste ju bevisa att jag bar på mina blöjor själv =)


Jag och farbror Benke!


 Jag i hopptornet på skattkammarön.


Myser med Tessan i deras soffa.


Micke, Ola, jag och hunden Blessie.


Jag på Mickes tuffa moppe =)

Min nya konst här hemma (kolla videoklippet)

                         


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0