Sjöbo besök

I måndags stannade jag och mamma hemma hela dagen. Städade och tvättade. Man kan ju inte bara ha roligt =) Men att dammsuga är ju rena nöjet för mig. Säger mamma städa så springer jag och öppnar skåpet där dammsugaren står. Vi cyklade till affären en sväng sen på eftermiddagen. På kvällen när vi skulle titta på barnprogram somnade mamma på soffan. Jag satt fint sidan om henne hela tiden men visst jag kunde ju lika väl hittat på hyss. Mamma blev väckt när Ola kom in genom dörren. Då blev det sängen för mig med en gång.

I tisdags fick jag åka BUSSSSSSSSSS!!!!! =) Vilken lycka!! Jag har börjat upprepa mycket som andra säger. Mamma får passa sig, säger hon skit säger jag också skit så nu får hon och alla andra bita sig i tungan=)
På bussen satt en man och pratade i telefon. Jag apade efter honom så gott jag kunde men han tyckte bara att det var gulligt =) 
Vi tog bussen till sjöbo. Jag och mamma hälsade på hos gammel farmor och farfar. Vi fick god mat och hade en jätte mysig dag där hemma. Tack för allt den dagen! På bussen hem somnade jag gott.

I onsdags fick jag åka buss igen, denna gången bara ner till stan. Vi kunde tagit cykeln men mamma vet ju hur mycket jag älskar att åka buss. Jag och mamma gick till Burger King och åt lunch. Sen gick vi en sväng nere i leksaksaffären. Så mycket där fanns att titta på. Mamma fick knappt mig därifrån efter att jag hade hittat en trampbil..den ville jag hemskt gärna ta med mig hem.

Igår lämnade mamma mig hos pappa. Det är hans helg tillsammans med mig. Kommer hem igen på måndag. Mamma saknar mig redan! De sista dagarna av semestern spenderar vi på varsitt håll. Men nog har vi tagit vara på vår lediga tid tillsammans. Semester har vi igen i slutet av augusti.


Mys i soffan med sagoläsning.


Dags för eftermiddagsfika i sjöbo.


Slocknat på bussen hem från sjöbo.


ZzzzZzzzzz....


Kung för en dag på Burger King =)

Love Quotes from Dolliecrave.com



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0