Underbar start på semestern!

I fredags åkte jag och mamma hem till Linda, Andreas och Tiddi. Vi fick ju passa på att träffa dom eftersom de åker utomlands hela nästa vecka. Som vanligt lekte vi i flera timmar. Tant Sandra jobbade kväll och kom inom och busade med oss på sin rast.

På lördagen när mamma, jag och Ola hade vaknat åkte vi till affären för att handla mat inför helgen. Alltid lika skoj att se flaskorna pantas. Jag och Ola väntade i bilen när mamma var uppe och lämnade av varorna och hämtade Yoda. Sen körde Ola oss till Trelleborg. Vi hälsade på Tina (Olas syster) och hennes familj.
Badade i deras pool och jag lekte med alla barnen. Där stannade vi på middag innan vi åkte hem igen.
Jag hade sååå roligt!

Idag har vi gått en lång promenad i det fina vädret. Säkert hela värpinge runt. Stannat förbi Olas kompis Jim.
På väg ner mot ravinen träffade vi Mattias och Magnus.
Väl hemma igen bjöd Ola oss på glass. När jag hade vaknat från min eftermiddags vila så körde Ola mig och mamma till skattkammarön. Där lekte vi undertiden Ola var iväg och tvättade sin bil och handlade tacos som vi sen åt när vi kom hem. Ola passade mig i badet när mamma gick kvällsrundan med Yoda. Nu sover jag gott efter en underbar helg. Och inte behöver vi stiga upp tidigt imorgon även om jag sällan tar sovmorgon ;)


Sandra busar med mig och Tiddi.


I trädgården hemma hos Olas syster, där fanns massor med roliga bilar som jag fick leka med!


Yoda fick en ny kompis.


Jag och mamma i deras pool..så härligt!


Hoppar studsmatta med Ola och Linus.


Jag på skattkammarön. Min tuffa tröja fick jag av Tina..så snällt!!












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0