Ute varje dag!

Vi är ute varje dag efter dagis och jobb. Så skönt att våren är på gång! Yoda är alltid med han också och får springa av sig. Han står och hoppar vid dörren när mamma kommer hem.

En dag hade mamma min lilla cykel med sig när hon hämtade mig på dagis. Gissa om jag blev lycklig!? Hon hade en filt med sig och lite fika till oss. Vi gick till stora lekan och satte oss på filten mitt i solen. Jag fick dricka ur sugrör vilket är det bästa jag vet =)

Besök har vi haft gott om. Sandra har varit flitigast. Igår var hon här och lagade middag och hjälpte mamma med hennes hår.

Jag och mamma var och storhandlade. Vi tog cykelkärran som vanligt. Denna gången tog vi med oss en hel svart säck med petflaskor. Det är inte vi som handlar läsk, det är alla gäster som kommer hit så tack alla ni för de 50 kr vi tjänade på panten =D Jag tyckte att det var jätte roligt att sitta i kundvagnen och hjälpa mamma att panta flaskorna. Varje gång flaskorna trycktes ihop i maskinen såg jag ut som en fågelholk..det var ju jätte häfftigt!!!

Jag och mamma handlade hem jätte mycket mat. Vi har bunkrat upp så man kan tro att det ska bli krig.
Mamma tyckte att det var ganska trögt att cykla hem i backarna. Men allt går bara man vill! Jag satt som en kung i min stol och behövde inte göra någonting mer än att peppa mamma =)

Igår hjälpte jag mamma att bada Yoda. Han fick sina klor klippta också. Han såg inte alls glad ut. Glad blev han när vi stängde av hårfönen och gav honom godis =)


Här är det dags för det dagliga badet.


Jag och mamma ute på gården!


Jag klättrar!


Jag kan cykla och fika samtidigt! ;)


♥Vår lilla familj!♥


Tack tant Sandra för dom tuffa skorna du gav mig!! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0