Ingen allergi!

Allt rullar på som vanligt här. Förra veckan var vi på gastromottagningen och pratade med en doktor där. Ingen mat allergi har jag. Ingen gluten som vi trodde vilket är jätte skönt. Jag har gått upp i vikt igen och doktorn tycker att jag är en frisk och glad påg. Men nya prover togs bara för att vara på den säkra sidan.

Tordagkvällen spenderade jag hos pappa. Mamma passade på att träna på gymmet. När hon var klar där åkte hon till Östra Torn för att klättra med Rickard. Mamma är höjdrädd men det börjar släppa. Hon tycker att det är riktigt roligt. Kommer antagligen aldrig klättra i bergen som Rickard gör men hon kan säkra honom och hålla i repet =D

I helgen har vi träffat vänner. I lördags var vi ute på stora lekan med Linda, Andreas och Tiddi. Vi fikade ute med kaffe, saft och kex. Sen följde vi med hem till familjen Rohman/Nilsson. Där stannade vi på middag. Vi dansade till massor med bra musik. Andy var värst =D När det var tid för mig att sova ringde mamma Marlene som lovat och så mötte hon upp oss utanför Tiddis hem. Tillsammans gick vi hem. Jag nattades efter lite gott gott i soffan. Senare dök Sandra och Linda upp. Tanterna tittade på film tillsammans. 

I lördags var det exakt ett år sedan vi flyttade ifrån jägaregatan på nöbbelöv. Tänk va tiden går fort.
Konstigt nog så känns det som vi har bott här alltid. 

Igår efter frukosten fick jag åka på mammas cyckel för första gången detta året. Jag tycker att det är såååå roligt. Jag och mamma cycklade hem till Marlene på gunnesbo. Jag fick klappa hennes katter, vilken lycka för mig men inte för katterna. De sprang mest och gömde sig. Vi stannade på lunch. Gick ut och lekte på lekplatsen där mamma och Marlene lekte jätte mycket när de var små. Jag tror de hade roligare där än vad jag hade =D

Efter att ha lånat Marlenes cyckelpump så cycklade vi hem igen. Syster Maria kom förbi och tillsammans åt vi chokladpudding med vispgrädde till mellanmål. Efter att hon hade gått till jobb igen så dök Sandra upp istället. Hon var kvar efter att jag hade nattats. Ett par minuter efter att Sandra hade gått så dök Rickard upp. Här går dörren i ett =D

Idag var det dags för jobb och dagis igen. Mamma hade Yoda med sig som vanligt men idag var vi ute och lekte när hon kom. Gissa om Yoda gjorde succe. Barnen jagade honom och mamma var helt insnurrad i koppel =D

Nu sussar jag gott. Mamma ska också lägga sig tidigt, måndagar är långa!!! Sandra är här och pratar lite med mamma.

Hoppas alla får en trevlig vecka! Kramar från mamma & Isac. ♥


Bilden är inte nytagen, det var första gången mamma var med Rickard och klättrade =)


Riktiga scout knutar kan hon göra nu också =)


Jag och mamma myser i soffan, vill du låna min napp?


Jag och Tiddi i sandlådan.


Jag lyste precis som solen =)


Andy tar emot mig!


Mamma nu åker jag!!


Tiddi vi ska gå hand i hand genom livet du och jag ;)


Jag och Andy dansar, Tiddi gör roliga grimaser =D


Jag och Marlene lördagsmyser i soffan.


Glad på Evas och Svens diskbänk..Eva gör ju såååå god mat!!


Hjälper Sven att bygga en stol.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0