Så här glad var vår påsk =D

Hela denna veckan fick jag stanna hemma från dagis. Jag åkte på en dunder förkylning. Ingen feber men tjockt grönt snor och en rejäl ögoninflammation. Jag har mått hyffsat bra men har varit supertrött och mammig.

Det blev bättre närare helgen men inte helt bra. Sandra kom förbi i veckan och lämnade påskpresenter till oss från hela familjen Haraldssons och Björklunds. Fint av dom alla att tänka på oss *TUSEN TACK*.
Jag var väldigt trött när Sandra var här. Sov på soffan undertiden hon och mamma drack kaffe tillsammans men sen vaknade jag till och fick lekt med henne en stund. Vi älskar tant Sandra och blir så glada när hon hälsar på ♥

I torsdags när pappa kom hem från jobbet handlade vi mat sen grillade vi och åt gott.

När vi vaknade i fredags tog vi lång frukost som vi alltid gör när vi är lediga. Efter frukosten fick jag min påskpresent från mamma och pappa. En radiostyrd bil!!! Så glad jag blev. Vi fick genast ta på oss våra jackor och gå ut och provköra den.

På eftermiddagen packade lilla familjen väskan och åkte till Smygehamn. Vi åkte hem till bonusfarfar Rolf.  
Vi beställde pizza när vi kom fram. På kvällen åt vi snacks och tittade på Let`s dance. Jag dansade jag med =D
Vi sov över där. Vi hade hela ovanvåningen för oss själva. Jag hade ett eget litet sovrum. Där sov jag gott hela natten. Vaknade 07.30 och det är mamma och pappa tacksamma för. Det snöade ute. Rolf hade tänt en brasa där nere. Snön gillade vi inte men det var riktigt mysigt med en brasa samtidigt som vi åt frukosten.

På eftermiddagen kom Tina med familj också dit för att fira påsk med oss. Gissa om jag blev glad att se Linus och Albin? Som jag hade tjatat efter dom. Hela kvällen åt vi gott och lekte. Jag visade min radiostyrda bil för alla. Vi var ute och sparkade boll. Vi fick även leta efter våra påskägg i Rolfs stora trädgård.
Jag fick även en påskpresent ut av Linus och Albin. En bowlingspel!! 100 kr fick jag av Kaj till att stoppa i min spargris. Godis fick jag också i mängder *TACK*.

Vi kom hem kl 22.00 igårkväll. Jag somnade så fort jag nuddade kudden.

Idag har vi gått en promenad med Yoda. Jag körde min bobbycar hela rundan, det går undan ;)
Ikväll blir det tacomys. Pappa ska även baka bröd som vi ska ha till frukosten imorgon.
Nu är helgen "slut" så vi får försöka komma in i de vanliga rutinerna igen. Det blir ju dagis som vanligt på tisdag.

Nästa helg får jag träffa Linus och Albin igen!! Mamma och pappa firar ett år tillsammans så Tina och hennes familj ska passa mig. Jag längtar redan!!

Ha en fortsatt glad påsk alla nära och kära! ♥


Förkyld men lycklig, jag och mamma väntar på tåget.
Vi skulle åka och handla mat.


Här öppnar jag min påskpresent från mamma och pappa.


Min tuffa radiostyrda bil!


Full fart på både mig och bilen =D


Jag, Linus och Albin leker med min bil.


Dags för påskmiddag.


Här har jag och pappa hittat mitt påskägg!!


Jag hittade en riktigt bra plats hos Linus =D


Titta vilket fint ägg pappa gjorde imorse!!





Kommentarer
sofia

åh gud vilken söt liten kille =)

2012-04-15 @ 11:55:40
URL: http://soffanmedco.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0