Nästan som semester =D

Just nu känns det som att hela svenska folket är på semester, alla utom vi.
Vi har ju själva valt att ha sen semester eftersom hösten inte ska kännas så lång sen som den lätt gör.
Och inte har vi ångrat oss även om veckorna går sjukt långsamt just nu :/ Men tänk vilken lycka att gå på semester sen när alla andra måste jobba :P
 
Pappa ringde i fredagskväll. Han satt med ett glas vin, sjöng en glad trullelutt för mig i telefonen av ren lycka för att han firade in sin semester som började från och med då. Då kände jag att; "ahhhh nu vill jag också ha semester!!" :)
Jag ska ringa upp pappa när hans veckor är slut och min semester har börjat och sjunga samma truddelutt för honom haha :p.
 
Igår var vi en sväng i Östra Grevie och sa hej till Micke och Tessan. På kvällen fick vi besök ut av familjen Glans. Vi skulle grilla men det regnade och var så trist ute så älsklingen gjorde en smarrig gratäng med kyckling och diverse tillbehör. Chokladpudding med vispgrädde till efterrätt.
Efter maten rullade vi faktiskt ut markisen och satte oss ute på trädäcket trots regnet. Det var så äckligt klibbigt varmt vart vi än satt så vi satt bra där. Barnen sprang ut och in och lekte hela kvällen. Vi hade en riktigt trevlig kväll!!
 
Idag har vi varit i Trelleborg. Betydligt bättre väder idag!! Isac har badat i Tina och Kenneths pool.
Lekt med Linus, Ablin och deras kompis. Till och med Ola har badat :) Jag har bara doppat fötterna. Hade badkläder med mig men jag tyckte att vattnet var lite för kallt.
 
Tina, Kenneth, Linus och Albin kunde inte komma när Isac hade sitt tre års kalas. De var utomlands då men det tog de igen idag!! Isac fick massor med fina paket. Super tuffa kläder, en båt med strandtillbehör och sist men inte minst en cykel!!! ♥ Som vanligt hade Isac så roligt där så det gick knappt att få honom med oss hem.
Tur att det snart är tid för Lalandia. Då det blir det flera dagar i rad med bad tillsammans med Linus och Albin :) Hundvakt har vi fått tag på till Yoda dom dagarna. Olas gamla rumskamrat Glenn ska passa honom och det känns tryggt och bra!!
 
Ikväll har vi grillat och ätit kvällsmaten där ute. Sen kväll tillsammans med vänner och sol och bad idag så har denna helgen nästan varit som semester! Isac är färdigbadad. Hans lille ryggsäck är packad inför dagis imorgon.
 
Isac är så duktig. Har haft kalsonger nästan hela helgen. Snart så är han blöjfri. På semestern åker de ut, no more diapers!! ;)
Stora killen nu ju!!
 
Nu blir det söndagsmys i soffan. Har fått på mig mina nya pyjamasbyxor som jag köpte på sommarrean.
Lila och rutiga så klart..är dom inte rutiga eller randiga kan man inte kalla dom för pyjamasbyxor haha ;p
Min kopp med te står och svalnar sen ska jag ha en mysig kväll och önskar er alla detsamma.
 
 
Blomma från familjen Glans till oss ♥
 
Vår gosse är ingen badkruka...han vill bara i!!
 
Mamma är inte lika tuff...endast tårna nuddade ytan :p
 
 
Isac öppnar paket.
 
Ännu ett paket!
 
Provar en av ut av presenterna :) Denna lilla poolen hade de tagit fram till Isac, fyllt med varmt vatten och allt men där ville han knappt vara. Skulle ju självklart vara i den stora poolen precis som de STORA pojkarna =)
 
Tuffa kläder till Isac
 
Isac i "hamsterhjulet" :)
 
Nu är äntligen pappa också i :)
 
Pappa är bäst!! ♥
 
Isacs nya fina cykel!!
 
Ett stort tack till alla nära och kära för denna helgen!!
Och tack för alla presenterna till Isac!! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma

Min semester startar om 1 timme! Snacka seeeeegt nu :-P
Sen blir det tufftuff ner till älsklingenmed mina Sessor. :)

Hoppas vi ses i sommar! Kram!

Svar: Härligt Emma!! Hoppas vår sista vecka går fort nu! Ja vi måste försöka ses i sommar. Ni har ju inte varit ute hos oss än. Kramis <3
Camilla Haraldsson

2012-07-13 @ 13:56:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0