Det ena leder till det andra :)

Isac har varit nere vid ån med dagis idag. De hade håvar med sig och Isac hade riktigt roligt.

Jag kom mitt i fikat på dagis så jag fick snällt sätta mig vid bordet och vänta in min påg tills han hade ätit färdigt.
Fick en trevlig pratstund med personalen och barnen. Barnen ställer många frågor om bebisen i magen och de bjuder på många skratt. Underbara kids!

På väg hem gick vi till affären och handlade glass. Isac plockade några små blommor till mamma <3
Han blev akut kiss nödig så vi fick stanna till vid en liten buske. Nöden har ingen lag :)

Blommorna Isac plockade var på tok för små för alla mina vaser. Men våra snapsglas kom för en gångs skull till användning, inte till sprit men till blommor :)

Glassen åt vi hemma på trädäcket. Yoda satte sig nära Isac för att ev få smaka på hans glass. Det fick han inte, istället droppade Isac glass på Yodas huvud.

Kladd delux blev det! Yoda åkte rakt in i duschen. Han blev sen fönad och klorna blev klippta. När jag var igång tog jag katten också som alltid blir en strid.
Men två gånger om året får hon iaf stå ut! Det är hög tid för fästingmedel och det är skönt att de är badade innan.

Efter allt hår som kommer flygandes i huset när djuren duschar mm så ledde det i sin tur till städ!

Nu är jag helt färdig! Tack vare Isacs glass så ledde det ena till det andra men det ledde till något gott. För nu är djuren rena och huset städat :)

Dags för spisen och kvällsmaten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0