TVÄTT

Igårkväll åt jag och älsklingen grillat, det var super gott!! Efter maten gick vi kvällsrundan med Yoda tillsammans.
När vi kom hem igen gick vi ut i förrådet och tog fram alla lådor med Isacs gamla babykläder och sängkläder mm.
 
Hela dagen idag har jag tvättat, tvättat och STRUKIT alla babykläder och sängkläder som bebbs kan ha användning för. Vilket jobb det har varit. Men allt luktar gott och efter att ha strukit det så ser allt nästan nytt ut. Känns skönt att ha det gjort. Det är inte mycket vi behöver handla till henne men nu är det iaf lättare att se vad vi behöver och inte behöver handla.
 
Fint väder har det varit hela dagen. Älsklingen har varit på ÖB och handlat tvättklämmor till mig. Jag har hängt upp tvätt ute i solen idag men utan tvättklämmor flyger det gärna iväg. Ola har kämpat med gräsmattan hela dagen. Han har kört med en maskin där ute som har ryckt upp all mossa.
 
Isac är hemma igen. Han ligger på sin säng nybadad och nöjd tillsammans med pappa och tittar på film.
Jag ska gå och dra på mig mjukisbrallorna sen ska jag krypa ner hos dom.
 
Då var denna helgen slut!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0