Cleaning

Nystädat, nu är det gött å vara hemma :)

BVC imorse. Tösen växer och väger nu 5280g. Isac blev också vägd och vår stora kille som inte är så stor väger 13,3 kg. Han blev mest vägd för skoj skull. Han har ju samma BVC sjuksköterska som Julia. Han är en frisk grabb och följer sin egen kurva bra. Är 99 cm lång vilket innebär att nästa år blir det dyrt på Tosselilla :)

Hemma igen från BVC fikade vi sen fick Isac följa med pappa ut och hjälpa till att tvätta bilen. Det tycker han är roligt.

Efter lunch blev Isac hämtad, det är inte vår helg. Jag fortsatte med städningen. Yoda blev badad och är så fin nu. Dax för ny dos fästingmedel.

Ikväll har jag och älsklingen grillat. Mums!!

Nu är snart Olas sista semesterdag slut. Efter denna helgen väntar allvaret. Största delen av nästa vecka ska jag vara gräsänka. Ola ska på kurs med jobbet och övernatta på hotell.

Ska bli intressant och se hur det ska gå med Isacs nattningar när jag är ensam med bägge kidsen.
Isacs nattning tar tid och Julia har sin största vaken tid på kvällen. För att inte tala om att jag är så j*kla mörkrädd!!! Det hjälpte inte att bli vuxen :( nätterna kan bli riktigt jobbiga med min livliga fantasi.

Jag och ungarna står kanske mitt i natten med varsin kudde under armen och knackar på hos vår granne Sven haha.

Men nog ska jag klara det. Vi mammor är superhjältar ;)

Nu är det dags för fredagsmys...tjooohej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0