Julia 10 veckor



Kommentarer
Sessan1

Hejsan!

Grattis till Julia på 10 veckors dagen.

Ja jag hoppas också att jag får vara frisk nu, vill inte bli så sjuk mera nu får det räcka.

Klart som mamma tycker att sin bebis är finast i hela världen. =)

Sover hon hela nätterna eller? Isac tar det bra att han har fått en lillasyster?

Ja jag hörde det att det var dop innan vårat bröllop, min syster Samantha var ju också bjuden på dopet. Som det kan bli.

Ja jag valde kyrkan för den är så fin, sen är jag ju även döpt och konfimerad där plus att min mormor och morfar ligger begrava där.

Hur är det annars då? Vad hittar ni på??

Kramis

Sandra Carlsson

Svar: Julia hälsar och tackar :)
Julia sover hela nätterna ja och det är väldigt tacksamt. Jag ammar henne ca 22.00 innan vi går och lägger oss sen väcker hon mig ca 7.00 så bättre kan man inte få det. Får man dessutom sova hela natten är man en pigg och glad mamma redo för de flesta utmaningar :)

Isac är en stolt storebror. Hjälper gärna till med allt runt om kring sin lillasyster. Hämtar blöjor, ger henne nappen. Klappar henne när hon blir ledsen. Julia har fått världens bästa storebror och jag hoppas att de kommer ha stor glädje av varandra i framtiden.

Annars är allt som vanligt här. Vardagen är igång igen och det börjar gå mot höst. Det händer saker hela tiden när man har småbarn och det gäller att ta vara på tiden för fort går det. Innan jag har hunnit blinka så är jag tillbaka på jobb igen och saknar min tid hemma med ungarna.

Önskar dig en trevlig helg och grattis igen till äktenskapet.

Kram Camilla
Camilla Haraldsson

2013-08-25 @ 18:36:43
URL: http://sessan1.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0