Tillbaka till vardagen

Idag kom både jobb och dagis igång.

Isac kom iväg till dagis med ett leende på läpparna. Han tyckte att det skulle bli riktigt skoj. Han fann sin bästis med en gång och hade inte tid att säga hejdå till sin mamma.

Han blev hämtad strax innan lunch och det tog sin lilla tid att komma där ifrån. Isac ska bara det ena och det andra först. Han hade något byggprojekt igång tillsammans med kompisarna.

Den nya terminen började med "hemläxa" :) Dagis har temat eld, jord och vatten nu.

Julia har varit i protest idag. Protest över att ligga i vagnen. Där ville hon absolut inte ligga. Inte heller i babygymmet eller i babysittern. Nej hon vill bli buren. Det är inte det lättaste när man samtidigt har en fyraåring som är den största mammegrisen och vill ha med mamma på allt han ska göra.

Jaja med Julia under ena armen så kunde jag med den fria armen hjälpa Isac att lägga pärlor :)

Jag säger det igen, när jag fyller år önskar jag mig två extra armar ;p

Känns skönt att vara inne i vardagen igen. Nu kör vi ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0