Kicking

Idag kommer jag nog vara trött på jobb. Bägge ungarna har stökat inatt, ena på utsidan och den andra på insidan :)

Isac kom in till oss vid 01.00 inatt. Hade glömt att ta med sin snutte så den bad han mig att gå upp och hämta.
Han har sen legat intill mig och grävt med tårna i min rygg. Dragit i min axel flera gånger och bett mig vända mig om så jag har ansiktet mot honom.

Men jag kan inte sova på det hållet då jag får ont i bäckenet då. Sen hostar Isac mig rakt i ansiktet hela tiden. Min lilla älskling fick nöja sig med att ligga intill min rygg.

Innan Isac kom in till oss inatt hade jag legat vaken till 23.48 då jag sist kollade klockan. Bebbs höll sån låda inne i min mage. Sparkade, buffade och åkte rundor. Kung fu fighting delux! Omöjligt att sova!! Efter att jag hade varit uppe inatt och hämtat Isacs snutte och la mig igen satte sparkarna igång igen haha.

Så verkligen..Isacs tår i ryggen och lillasysters tår i magen!!

Så tack mina kära ungar för mina 4 timmars sömn inatt. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0